Jump to content
SAU Community

Recommended Posts

I had my car today..... for a brief 5 mins.... now it's in a workshop :(

I'd bring the Chaser on Sunday but I need to keep the petrol in it for getting to work next week, yes I am that poor! lol

Power steering issues. Nothing too serious but just f**ked up all my plans (was going to take the Chaser back to Sydney tonight), and $$$ I don't have.

Massive thanks to Richard for his help today :wub:

Power steering issues. Nothing too serious but just f**ked up all my plans (was going to take the Chaser back to Sydney tonight), and $$$ I don't have.

heh I'm going upto sydney this weekend - could take the chaser up for you :P

Very gay. My GTR pulled that very same shit on me a few weeks ago in Sydney... That stuff always seems to happen at worst times!

I'm sure a plan will come together by this eve.

So far I'm heading over to Robs in Charnlop about 9.30sih 10am to put on another actuator on my 34.

Reckon we will be all finished up by midday ?

Then I'm going to follow where ever he drives to. That's my plan so far :s

I think there is a map a few pages back. Don't know if were following that :wacko:

So what the plan?

I'm sure a plan will come together by this eve.

So far I'm heading over to Robs in Charnlop about 9.30sih 10am to put on another actuator on my 34.

Reckon we will be all finished up by midday ?

Then I'm going to follow where ever he drives to. That's my plan so far :s

I think there is a map a few pages back. Don't know if were following that :wacko:

I might swing by just before you leave as well so I can follow Rob :P

edit: That's if we're all going for a cruise.

Edited by RosieR34

CRUISE!?!

Cool. Yeah Iron Man (Dick Steele) :laugh: Should be done by 12pm...

Should we do the Meet at the ***Bus stop*** and drive round Uriarra thing???

Meet at 12:30pm and leave around 1:30pm ???

Anyone who is unsure... ***Far End of Hindmarsh Drive.***

RouteMap2_zps11618c3d.jpg

Yes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes Yes YES YesYes

• Like 1